Timebeskrivelse

Hver enkelt time vil ha en dyktig instruktør som hjelper og veileder dere gjennom timen slik at øvelsene blir utført korrekt og mest mulig sikkert. 


WOD (workout of the day)
Dette er en time for både nye og erfarne CrossFittere. Timen vil bestå av både styrke, i form av baseløft og/eller olympiske løft, og ofte en kortere "metcon" på slutten. 

Metcon (metabolic condition)
Dette er en time der du vil møte økter med enklere øvelser, lettere belastning og høyere repetisjoner.
Det vil bli både intervaller og lengre økter.
Det kreves ingen tidligere kunnskap i CrossFit for å delta på disse timene.
Høy puls og svette garanti!

Vektløfting (olympic weightlifting)
På disse timene vil fokuset kun være på de olympiske løftene og om hvordan forbedre disse. 
Du vil møte utfordrende økter med Snatch, Clean & Jerk og en hel haug av assistent øvelser. 
For å delta på timen kreves det at du har deltatt og fullført vektløfterkurset. 

Mobilitet
Dette er en time med kun uttøying. Anbefales til deg som har mobilitetsproblemer.

Team WOD 
Disse timene er ofte lik en vanlig "WOD", bortsett fra at man jobber i lag. Den kan variere mellom lag på 2 - 6. 

FamilieWOD
Disse timene har enkle økter. Du kan ta med familie og barn ned til 9 år for å trene.

Skill
Her vil det kun øves på ulike øvelser. Hvilke øvelse som kjøres denne uken legges ut på "members only" siden vår på facebook.